Naked 2 - Urban Decay

Igår var det marknad här i stan och såklart åkte jag ner för att kolla lite, som det blir varje gång. Min kompis Hanna hade köpt en Naked palett förra gången det var marknad, i ett stånd som sålde bland annat Urban Decay, Mac, Mikael Kors osv och då ville jag jättegärna köpa en, så det gjorde jag. Paletten gick på 130 kronor och självklart förstår jag att det inte är en äkta för det är ganska stor pris skillnad på denna och den som kostar runt 500. Det finns många åsikter om fejka märkes saker men det får man väll tycka som man vill. Jag är lite besviken på färgernas piggment, men i och med att jag vill ha det naturligt så är det ganska bra. Den har riktigt fina färger i den bruna tonen, matta, skimriga och glittriga! XOXO
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0